Tytuł artykułu   (Znaleziono: 523 artykuły) Autorzy Strony Czynności
Promocja konkurencyjności międzynarodowej a perspektywy współpracy regionalnej między Polską a krajami bałtyckimi Tomasz Dołęgowski s. 6-16
Formy promocji w Bibliotece Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie Danuta Rebech Marta Wójtowicz-Kowalska s. 25-44
Wykorzystanie promocji w funkcjonowaniu firmy ubezpieczeniowej : (na przykładzie "POLONII" SA) Marcin Dzięgielewski s. 29-46
    Zacytuj
  • Udostępnij
Promocja książek wydanych przez Oddział Towarzystwa Naukowego Płockiego w Łęczycy w 2008 roku Bolesław Solarski Maria Sęczkowska s. 39-40
Mega-wrażenie, giga-promocje czy mega-kiepski film, czyli o jednym ze współczesnych, niekoniecznie młodzieżowych, sposobów intensyfikacji cechy Małgorzata Izert s. 41-51
Wykaz odbytych promocji doktorskich w okresie 1.I.1960 do października 1961 r. s. 45-48
Internetowe serwisy aukcyjne jako forma promocji i e-marketingu firm i przedsiębiorstw Nina Stępnicka s. 46-50
Rola produkcji i promocji w działalnosci marketingowej przedsiębiorstwa : (na przykładzie WÓLCZANKI SA) Renata Antonowska Olga Głownia s. 47-60
    Zacytuj
  • Udostępnij
Cyfrowa przestrzeń jako narzędzie organizacji, udostępniania i promocji oferty bibliotek akademickich Anna Mierzecka Andrius Suminas s. 50-63
Koncepcja edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia w szkole – geneza i celowość realizacji Edyta Obodyńska s. 57-63
Zastosowanie narzędzi promocji w stowarzyszeniu użyteczności publicznej - Związek Harcerstwa Polskiego Mariusz Glinkowski s. 67-75
    Zacytuj
  • Udostępnij
Promocja demokracji przez Zachód we wschodniej części Europy w XXI wieku Ryszard Zięba s. 71-87
Promocja jako instrument kreowania wizerunku firmy na przykładzie Energetyki Poznańskiej SA Magdalena Mioduszewska s. 73-93
    Zacytuj
  • Udostępnij
Współczesne uwarunkowania ludzkiego życia : życiodajna funkcja rodziny a współczesna promocja homoseksualizmu Marek Czachorowski s. 83-92
Promotion de la Paix dans les Lettres Pastorales de la Conférence Épiscopale du Tchad Paweł Pietrusiak s. 97-116
Promotion in the agenda of public administration : the case of the communes in the Tarnobrzeg district Anna Kołomycew s. 100-110
Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa Kamila Peszko s. 105-112
Strony WWW bibliotek jako element promocji i narzędzie komunikacji z użytkownikiem Anna Wałek s. 109-118
The Socializing Specificity of a Working-Class Family in the Perspective of a Question on Social Promotion Joanna Głuszek s. 114-135
Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry Piotr Zawadzki s. 129-140
Działalność Nadbużańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej na rzecz promocji produktu turystycznego wschodniego Mazowsza Dorota Mączka s. 137-147
Media Relations - promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie Joanna Pruchnicka s. 165-183
Sprawozdanie z X Światowej Konferencji nt. Zapobiegania Urazowości i Promocji Bezpieczeństwa Paweł Boesler s. 171-181
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury Wioletta Krawiec Kamila Szymańska s. 171-181
Podlaska Wystawa Rzemieślnicza w Siedlcach w 1935 roku jako forma promocji rzemiosła Martyna Jurzyk s. 180-189
Promocja instytucji naukowej poprzez działalność archiwum : (na przykładzie Instytutu Farmakologii PAN W Krakowie) Anna Krzemińska s. 181-194
Promocja periodyku popularnonaukowego o historii Górnego Śląska : "CzasyPismo" : Katowice, 20 lutego 2013 roku Gabriela Łącka s. 189-192
Działalność Literatów Ludowych w zakresie promocji literatury ludowej w dwudziestoleciu międzywojennym Anita Frankowiak s. 203-214
Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia Tomasz Holecki Katarzyna Lar Magdalena Syrkiewicz-Świtała s. 207-216
Promocja książki dr Wandy Grębeckiej pt. "Wilno-Krzemieniec. Botaniczna Szkoła Naukowa (1781-1841)" Michał Zgórzak s. 209-210
Tworzenie, doskonalenie, promocja i udostępnianie produktów turystycznych na przykładzie województwa mazowieckiego Jacek Drążkiewicz s. 211-224
Czy internet okaże się skutecznym narzędziem do promocji czytelnictwa w Polsce? Marta Kunicka s. 217-218
Art history and its dialogue with the wider public: promotion and rising the awareness of cultural heritage Marjana Dolšina s. 221-227
Wykorzystanie instrumentów promocji przez samorząd lokalny na przykładzie miasta Szczecin Anna Gardzińska Beata Meyer s. 237-249
Jeździecka impreza sportowo-widowiskowa jako narzędzie promocji firm w regionie Szymon Tarant s. 241-249
Sponsoring sportowy jako element strategii promocji przedsiębiorstw : (na przykładzie banków) Agnieszka Grzybowska s. 251-263
Promocja książki ks. Józefa Mandziuka pt. "Historia Kościoła katolickiego na Śląsku" Henryk Podolski s. 255-257
"Błogosławiony Emil Szramek : Męczennik" : promocja książki : Katowice, 5 listopada 2013 roku Gabriela Łącka s. 257-260
Zastosowanie Internet Technology jako narzędzia promocji na przykładzie wybranych gmin województwa lubelskiego Andrzej Tucki s. 269-277
Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża bałtyku Marcin Forkiewicz s. 289-301
Wieloreligijność historii miasta Lublina jako podstawa promocji i tworzenia produktu turystycznego Anna Mazurek-Kusiak s. 305-316
Wybrane instrumenty promocji w kreowaniu wizerunku Wojska Polskiego w okresie profesjonalizacji Katarzyna Dojwa Joanna Wardzała-Kordyś s. 321-335
Analiza działań promocyjnych realizowanych przez Polską Organizację Turystyczną w odniesieniu do oferty w zakresie turystyki religijno-pielgrzymkowej Jacek Olszewski s. 339-349
"Hugo Kołłątaj jako krytyk i promotor Jacka Przybylskiego. (Z dziejów krakowskiego Oświecenia)", Jerzy Snopek, "Ruch Literacki" nr 4-5 (1988) : [recenzja] Jerzy Domagalski Jerzy Snopek (aut. dzieła rec.) s. 354
Jubileusz 95-lecia urodzin i promocja najnowszej autobiografii profesora Józefa Hurwica Małgorzata Sobieszczak-Marciniak s. 386-391
Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012 Ewa Dłubakowska-Puzio s. 425-434
Jan Ejankowski (1929-2015) : kociewsko-pomorski Stolem, dokumentalista, m.in. promotor kultu Matki Bożej Piaseckiej Królowej Pomorza i twórca tamtejszego Muzeum Józef Borzyszkowski s. 437-444
Rola promocji w kreowaniu popytu na produkty tradycyjne i regionalne Marta Kawa s. 461-472
Wybrane aspekty kreowania i promocji produktu turystycznego na przykładzie województwa lubelskiego Jacek Witkowski s. 503-515
Nadanie tytułu doktora Honoris Causa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Władysławowi Bartoszewskiemu: wyróżnienia i promocje Wydziału Humanistycznego Irena Makarczyk s. 531-533