Promocja konkurencyjności międzynarodowej a perspektywy współpracy regionalnej między Polską a krajami bałtyckimi
|
Tomasz Dołęgowski
| s. 6-16
|
|
|
Formy promocji w Bibliotece Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie
|
Danuta Rebech
Marta Wójtowicz-Kowalska
| s. 25-44
|
|
|
Wykorzystanie promocji w funkcjonowaniu firmy ubezpieczeniowej : (na przykładzie "POLONII" SA)
|
Marcin Dzięgielewski
| s. 29-46
|
|
|
Promocja książek wydanych przez Oddział Towarzystwa Naukowego Płockiego w Łęczycy w 2008 roku
|
Bolesław Solarski
Maria Sęczkowska
| s. 39-40
|
|
|
Mega-wrażenie, giga-promocje czy mega-kiepski film, czyli o jednym ze współczesnych, niekoniecznie młodzieżowych, sposobów intensyfikacji cechy
|
Małgorzata Izert
| s. 41-51
|
|
|
Wykaz odbytych promocji doktorskich w okresie 1.I.1960 do października 1961 r.
|
| s. 45-48
|
|
|
Internetowe serwisy aukcyjne jako forma promocji i e-marketingu firm i przedsiębiorstw
|
Nina Stępnicka
| s. 46-50
|
|
|
Rola produkcji i promocji w działalnosci marketingowej przedsiębiorstwa : (na przykładzie WÓLCZANKI SA)
|
Renata Antonowska
Olga Głownia
| s. 47-60
|
|
|
Cyfrowa przestrzeń jako narzędzie organizacji, udostępniania i promocji oferty bibliotek akademickich
|
Anna Mierzecka
Andrius Suminas
| s. 50-63
|
|
|
Koncepcja edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia w szkole – geneza i celowość realizacji
|
Edyta Obodyńska
| s. 57-63
|
|
|
Zastosowanie narzędzi promocji w stowarzyszeniu użyteczności publicznej - Związek Harcerstwa Polskiego
|
Mariusz Glinkowski
| s. 67-75
|
|
|
Promocja demokracji przez Zachód we wschodniej części Europy w XXI wieku
|
Ryszard Zięba
| s. 71-87
|
|
|
Promocja jako instrument kreowania wizerunku firmy na przykładzie Energetyki Poznańskiej SA
|
Magdalena Mioduszewska
| s. 73-93
|
|
|
Współczesne uwarunkowania ludzkiego życia : życiodajna funkcja rodziny a współczesna promocja homoseksualizmu
|
Marek Czachorowski
| s. 83-92
|
|
|
Promotion de la Paix dans les Lettres Pastorales de la Conférence Épiscopale du Tchad
|
Paweł Pietrusiak
| s. 97-116
|
|
|
Promotion in the agenda of public administration : the case of the communes in the Tarnobrzeg district
|
Anna Kołomycew
| s. 100-110
|
|
|
Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa
|
Kamila Peszko
| s. 105-112
|
|
|
Strony WWW bibliotek jako element promocji i narzędzie komunikacji z użytkownikiem
|
Anna Wałek
| s. 109-118
|
|
|
The Socializing Specificity of a Working-Class Family in the Perspective of a Question on Social Promotion
|
Joanna Głuszek
| s. 114-135
|
|
|
Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry
|
Piotr Zawadzki
| s. 129-140
|
|
|
Działalność Nadbużańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej na rzecz promocji produktu turystycznego wschodniego Mazowsza
|
Dorota Mączka
| s. 137-147
|
|
|
Media Relations - promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie
|
Joanna Pruchnicka
| s. 165-183
|
|
|
Sprawozdanie z X Światowej Konferencji nt. Zapobiegania Urazowości i Promocji Bezpieczeństwa
|
Paweł Boesler
| s. 171-181
|
|
|
Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury
|
Wioletta Krawiec
Kamila Szymańska
| s. 171-181
|
|
|
Podlaska Wystawa Rzemieślnicza w Siedlcach w 1935 roku jako forma promocji rzemiosła
|
Martyna Jurzyk
| s. 180-189
|
|
|
Promocja instytucji naukowej poprzez działalność archiwum : (na przykładzie Instytutu Farmakologii PAN W Krakowie)
|
Anna Krzemińska
| s. 181-194
|
|
|
Promocja periodyku popularnonaukowego o historii Górnego Śląska : "CzasyPismo" : Katowice, 20 lutego 2013 roku
|
Gabriela Łącka
| s. 189-192
|
|
|
Działalność Literatów Ludowych w zakresie promocji literatury ludowej w dwudziestoleciu międzywojennym
|
Anita Frankowiak
| s. 203-214
|
|
|
Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia
|
Tomasz Holecki
Katarzyna Lar
Magdalena Syrkiewicz-Świtała
| s. 207-216
|
|
|
Promocja książki dr Wandy Grębeckiej pt. "Wilno-Krzemieniec. Botaniczna Szkoła Naukowa (1781-1841)"
|
Michał Zgórzak
| s. 209-210
|
|
|
Tworzenie, doskonalenie, promocja i udostępnianie produktów turystycznych na przykładzie województwa mazowieckiego
|
Jacek Drążkiewicz
| s. 211-224
|
|
|
Czy internet okaże się skutecznym narzędziem do promocji czytelnictwa w Polsce?
|
Marta Kunicka
| s. 217-218
|
|
|
Art history and its dialogue with the wider public: promotion and rising the awareness of cultural heritage
|
Marjana Dolšina
| s. 221-227
|
|
|
Wykorzystanie instrumentów promocji przez samorząd lokalny na przykładzie miasta Szczecin
|
Anna Gardzińska
Beata Meyer
| s. 237-249
|
|
|
Jeździecka impreza sportowo-widowiskowa jako narzędzie promocji firm w regionie
|
Szymon Tarant
| s. 241-249
|
|
|
Sponsoring sportowy jako element strategii promocji przedsiębiorstw : (na przykładzie banków)
|
Agnieszka Grzybowska
| s. 251-263
|
|
|
Promocja książki ks. Józefa Mandziuka pt. "Historia Kościoła katolickiego na Śląsku"
|
Henryk Podolski
| s. 255-257
|
|
|
"Błogosławiony Emil Szramek : Męczennik" : promocja książki : Katowice, 5 listopada 2013 roku
|
Gabriela Łącka
| s. 257-260
|
|
|
Zastosowanie Internet Technology jako narzędzia promocji na przykładzie wybranych gmin województwa lubelskiego
|
Andrzej Tucki
| s. 269-277
|
|
|
Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża bałtyku
|
Marcin Forkiewicz
| s. 289-301
|
|
|
Wieloreligijność historii miasta Lublina jako podstawa promocji i tworzenia produktu turystycznego
|
Anna Mazurek-Kusiak
| s. 305-316
|
|
|
Wybrane instrumenty promocji w kreowaniu wizerunku Wojska Polskiego w okresie profesjonalizacji
|
Katarzyna Dojwa
Joanna Wardzała-Kordyś
| s. 321-335
|
|
|
Analiza działań promocyjnych realizowanych przez Polską Organizację Turystyczną w odniesieniu do oferty w zakresie turystyki religijno-pielgrzymkowej
|
Jacek Olszewski
| s. 339-349
|
|
|
"Hugo Kołłątaj jako krytyk i promotor Jacka Przybylskiego. (Z dziejów krakowskiego Oświecenia)", Jerzy Snopek, "Ruch Literacki" nr 4-5 (1988) : [recenzja]
|
Jerzy Domagalski
Jerzy Snopek (aut. dzieła rec.)
| s. 354
|
|
|
Jubileusz 95-lecia urodzin i promocja najnowszej autobiografii profesora Józefa Hurwica
|
Małgorzata Sobieszczak-Marciniak
| s. 386-391
|
|
|
Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012
|
Ewa Dłubakowska-Puzio
| s. 425-434
|
|
|
Jan Ejankowski (1929-2015) : kociewsko-pomorski Stolem, dokumentalista, m.in. promotor kultu Matki Bożej Piaseckiej Królowej Pomorza i twórca tamtejszego Muzeum
|
Józef Borzyszkowski
| s. 437-444
|
|
|
Rola promocji w kreowaniu popytu na produkty tradycyjne i regionalne
|
Marta Kawa
| s. 461-472
|
|
|
Wybrane aspekty kreowania i promocji produktu turystycznego na przykładzie województwa lubelskiego
|
Jacek Witkowski
| s. 503-515
|
|
|
Nadanie tytułu doktora Honoris Causa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Władysławowi Bartoszewskiemu: wyróżnienia i promocje Wydziału Humanistycznego
|
Irena Makarczyk
| s. 531-533
|
|
|